Werken bij

Gebouw de Heuvel is een wederopbouw monument. Sinds 1959 is het Gebouw in het hart van Rotterdam een plek voor maatschappelijke organisaties, ontmoeting, dialoog en culturele uitingen. De Stichting Gebouw de Heuvel is verantwoordelijk voor het beheer, onderhoud en behoud van het Gebouw.
 
Er is een vacature  voor een facilitair medewerker (m/v) voor maximaal 20 uur per week. Flexibel in te delen. Het is een vrijwilligersfunctie.
 
De facilitair medewerker is degene die:
  • een paar dagdelen per week zorgt dat alles in het pand op rolletjes loopt;
  • makkelijk contact legt met de huurders, zaalgebruikers en onderhoudsdiensten;
  • het leuk vindt om een historisch pand op zijn duimpje te leren kennen;
  • vrij zelfstandig en communicatief is (er is regelmatig iemand van het bestuur aanwezig in het pand. Maar niet altijd);
  • voldoende vrije tijd heeft (ook af en toe in de avonden en de weekenden) en leuk vindt om die functie uit te voeren.

Gezien de doelstellingen van de Heuvel, zoeken we graag iemand die elders minder makkelijk aan het werk komt of werkervaring wil opdoen.

De functie: Je draagt zorg voor:

  1. Kleine en reguliere onderhoudswerkzaamheden. Je bent degene die de praktische vragen van de vaste huurders oppakt en oplost, bv lampen vervangt of kleine onderhoudsklusjes doet. Die regelt dat reparatie of onderhoudsservice wordt ingeschakeld en zelf erbij is. Die sleutels beheert.
  2. Je bent het aanspreekpunt rond zaalgebruik: zorgt dat de zaalgebruikers het pand in kunnen en weten waar ze alles kunnen vinden. Je bent  gastvrouw/man voor ontvangst en het wegwijs maken van de zaalgebruikers en bezoekers van de activiteiten. Je helpt met registratie en toegang. Je helpt bij de inrichting. Je zorgt voor de benodigde materialen en faciliteiten (licht, verwarming, geluid, beamer, scherm, etc.). Je houdt controle en toezicht op het verloop van het zaalgebruik.
  3. Je controleert of de zalen, gangen, trappenhuis, pantry en eigen kantoorruimtes heel en schoon zijn. Je verzorgt contact en afstemming met de schoonmaker.  Waar nodig doe je incidentele schoonmaakacties zoals vaatwasmachines invullen en leegmaken; afvalcontainers buiten en binnen zetten.
  4. Je zorgt voor de inrichting van de zalen, eigen kantoorruimtes en het dakterras . dat daar de tafels, stoelen en andere faciliteiten netjes en op orde zijn.
  5. Inkoop: je zorgt dat er genoeg voorraad is voor koffie/thee, consumptie, huishoudelijke materialen en schoonmaakmiddelen.

We bieden

  • Naast  autonomie krijg je ook benodigde begeleiding door een van de bestuursleden
  • Een vrijwilligersvergoeding ter hoogte van € 150, p.m.
  • Een dynamische en gezellige werksfeer
  • Onderdeel zijn van een organisatie met rijke geschiedenis, betrokken bestuur, interessante activiteiten en ambitieuze plannen

Ben je geïnteresseerd of heb je vragen? Stuur je cv en motivatiebrief  naar info@gebouwdeheuvel.nl of neem contact op met de heer M. Chavoushi 06 222 76 792.